Albatros
A német márkának egy külön cikket is szántunk, hiszen a nemzetközi elismertséget szerző ISM, az egykori családi vállalkozás, mára a világ egyik vezető biztonsági cipő-, munkavédelmi- és funkcionális ruházatot gyártó vállalatává nőtte ki magát. A cég vezető brandje, az Albatros, a munka- és szabadidőruházat piacán tett szert elismertségre, emellett egyedi dizájnt alakított ki a biztonsági lábbelik piacán.
A márka termékei annyira kifinomult tervezésűek, hogy utcai és szabadidős viseletként is tökéletes választást jelentenek, ráadásul a munkavédelmi előírásoknak megfeleltetett kivitelezésnek köszönhetően sokkal kényelmesebbek, tartósabbak és biztonságosabbak is. Az összes Albatros cikk kategória szűrés nélkül megtekinthető itt.
Puma Safety
Arról, hogy hogyan került a PUMA a sport világából a munkavédelem piacára, korábban már írtunk, hiszen a történet nemcsak izgalmas, de tanulságos is. A Dassler-fivérek testvérháborújából nemcsak a PUMA, de az ADIDAS is megszületett és a két rivális márka azóta a világ élvonalába került. Számunkra azonban most az Albatros márkánál már említett ISM és a PUMA közös márkája, a PUMA Safety a fontos, nyilvánvaló okokból.
A két vállalat tapasztalataik legjavát összeadva olyan innovációk kifejlesztésén dolgozott, mint:
-
a szénszálas ESD talpbetét,
-
a talpátszúrás elleni védelmet magasabb szintre emelő, hajlékony, kerámiaszálas FAP-technológia,
-
a terhelésből energiát visszaszolgáltató IQ.CELL sarokbetét, és változatai,
-
a COA:TEX hajékony, vízálló és lélegző membrán,
Ezeknek a fejlesztéseknek köszönhetően a munkavédelmi cipők, védőbakancsok és lábbelik mindenkori mostohagyermekei, a szandálok piacán a PUMA Safety kétségtelenül az egyik legmegbízhatóbb márka.
Cerva
A csehországi gyártó és forgalmazó közel húsz év alatt tett szert vezető szerepre az európai munkavédelmi felszerelések piacán.
Az általa forgalmazott, elismert és széles körben elfogadott márkák között találunk:
-
a fej-, a hallás-, a látás- és a légzésvédelemmel kapcsolatos termékeket,
-
a legkülönfélébb munkaköri és időjárási kihívásoknak megfelelő lábbeliket vagy ruházati termékeket,
-
speciális mentőfelszereléseket is, például zuhanásgátló szetteket, hevedereket, beülőket, karabinereket.
Raven
A Cerva által forgalmazott márka hagyományos és biztonsági cipőket, félcipőket, bakancsokat, szandálokat, speciális, hegesztő lábbeliket, valamint a gumitalpú és az antisztatikus, ESD lábbeliket foglal egy közös családba.
A Raven márka általános jellemzője, hogy a modellek mind ergonómiai, mind balesetmegelőzési és munkavédelmi szempontból helytállnak.
Olyan magas minőségű, beépített biztonsági és kényelmi funkciókkal vannak ellátva, mint:
-
az energiaelnyelő sarok,
-
a legmagasabb csúszásgátló követelményeknek megfelelő, kétrétegű poliuretán talp.
Ezen felül a szakmaspecifikus követelményeknek megfelelően:
-
az egyes lábbelik vegyszer-, olaj-, és üzemanyagálló talppal készülnek,
-
a magas mechanikai kockázattal járó munkakörök esetében talpátszúrás ellen védő acél köztalp és lábujjvédő kerül a lábbelibe,
-
a vízálló, légáteresztő felsőrész és/vagy a meleg bélés, a balesetmegelőzési és az általános egészségvédelmi, kényelmi szempontok alapján kerül beépítésre.
A Raven XT, mint kiemelt termékcsalád, többsoros varrással és megerősített cipőorr-védővel rendelkezik, amely által a termékek élettartama is megnő. A lábbelik fényvisszaverő láthatósági elemei szintén a balesetmegelőzést hivatottak szolgálni.
Max
A kényelem és praktikum szempontjainak is tökéletesen megfelelő márka termékeit szintén a Cerva család tagja. A Max munkaruhák, kertésznadrágok, derekas nadrágok, rövidnadrágok, dzsekik és télikabátok legfőbb vonzereje- természetesen a munkavédelmi szempontokon túl, a sportosan elegáns stílus. A Max munkaruházat modelljei tökéletesen megállják a helyüket utcai viseletként, vagy akár szabadidős tevékenységek közben is.
Munkaköri alkalmazásuknak van egy kiemelten brandépítő tulajdonsága. A Max márkára jellemző stílusjegyek és színvilág egysége professzionalizmust sugall és bizalomközvetítő funkciót tölt be, a Max márkát tudatosan használó cég dolgozói és a megrendelők, vásárlók, ügyfelek között.
Portwest
Az immár harmadik generációs írországi Portwest az ISM-hez hasonlóan családi vállalkozásból lett, mondhatni interkontinentális vállalat. Az anyacég 110 évet tudhat már maga mögött és a világ 74 országában rendelkezik leányvállalatokkal. Főként az olyan, kiemelten veszélyes munkaterületekre gyártanak személyi védőfelszereléseket, ahol a láng, az elektromos ív, a vegyszerek, az olvadt fém, az extrém környezeti paraméterek, a szélsőséges hő és hideg, és az ESD mindennapos kihívást jelentenek.
Artra
Egy apró, közép-európai városkában székelő munkavédelmi lábbeliket gyártó cég, az Artra, azzal vívta ki magának a figyelmet, hogy egyéves garanciát vállal az általa gyártott cipőkre. Ez a vállalás, tekintve, hogy a szóban forgó lábbelik micsoda kihívásokat teljesítenek nap mint nap, szinte hihetetlennek tűnik. Ha azonban a kulisszák mögé pillantunk, rögtön világossá válik számunkra, hogy a szlovákiai vállalat hihetetlen magasra emelte a lécet úgy a gyártástechnológiában, mint a minőségben. A közel nyolcvanéves tapasztalat évi 30 millió pár lábbelit képes kitermelni, kimagaslóan jó minőségben, szem előtt tartva a cég saját mottóját: az emberek munkahelyi méltósághoz, biztonsághoz, kényelemhez és esztétikához való jogát.
Fridrich&Fridrich
A népszerű brand a munkavédelemben használt személyi védőfelszerelés alapvető típusait teszi elérhetővé, úgymint:
-
szem- és hallásvédők.
A gyártó úgy állította össze termékcsaládjait, hogy azok közül a kültéri és beltéri munkavégzés változó körülményeinek megfelelően legyenek képesek összeállítani a cégek, vállalkozók, magánszemélyek a számukra fontos, kiemelt jelentőséggel bíró termékeket.
A nyári és téli ruházkodás kihívásainak, az extrém hideg vagy meleg munkakörülményeknek megfeleltetett munkaruha viselőjének egészségét és biztonságát, egyúttal a termelés hatékonyságát is szolgálják.
Az általános érvényű igazság, amit ezen cégek és márkák sikeréből a saját vállalatunk hitvallásába át lehet menteni, a következő:
Az elégedett dolgozó a legjobb marketing!